První jízda v Hyundai ix35

14. ledna 2014 v 20:00
Hyundai ix35 nyní přichází s možností výběru ze tří motorů: dva typy-74kW benzinu, obě modernizované s přímým vstřikováním a prakticky nezměněný diesel 2.0 l. 2,0 Litrový benzínový motor se pyšní 122 kW výkonu, zatímco točivý moment stoupá k 205Nm (do 8Nm).

Menší motor má multi lineární napájení dodání s byly přehodnoceny vyrábět jeho točivý moment nižší v rozsahu otáček. Spotřeba paliva se snížila z 8,5 L/100 km na 8.2 l/100 km. 136kW motor s 240Nm o objemu 2.4 litru má 6 kW navíc a o 13Nm větší točivý moment. Zrychluje s celkově větším elánem a zprostředkující zařízení, ale spotřeba paliva je o 0,6 L/100 km vyšší (9,2-9,8 l/100 km). Diesel se chlubí výkonem 135kW a 392Nm a jeho spotřeba paliva klesla z 7,5 L/100 km na 7,2 l/100km - to není zrovna ekonomický vzor dieslových motorů.
Základní úroveň výbavy Active s malým benzínovým motorem je k dispozici s manuální převodovkou, všechny ostatní mají šesti rychlostní automatiku. Změnou prošel také 2,4 litr modelu se kterým je nyní mnohem snažší se sžít.

Objevily se také některé stížnosti týkající se jízdy a zpracování odchozích Hyundai ix35 a automobilka se zaměřila na tyto problémy. Významné změny v řízení a zavěšení se nekonaly.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama